Intimissimi jõuab kohe Eestisse. Siin on kõik, mida sa pead brändi kohta teadma

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Intimissimi ja Calzedonia avavad oktoobris oma esimese kaupluse Eestis T1 Mall of Tallinnas.

1996. aastal loodud Itaalia pesubränd sai turuliidriks kohe pärast esimeste poodide avamist nii kodu- kui ka välismaal. 1998. aastaks oli maailmas avatud sada poodi. Kuigi praegu on 1390 poodi, ei saanud brändi tooteid isegi Helsingis osta. Lähimad müügikohad olid Riias ja Rootsis.

Intimissimist leiab nii naiste- kui ka meestepesu, suurused jäävad vahemikku 32–40. Rinnahoidjate hinnad algavad 20 eurost.

Intimissimi eristub teistest tuntud pesubrändidest – võtame näiteks Victoria’s Secreti – tagasihoidliku värvigamma ja elegantsuse poolest. Ka tasub käia kaupluses igal nädalal uudistamas, sest kaubavalik uueneb iga seitsme päeva järel.

Sellest, et bränd on kanda kinnitanud terves maailmas, annab märku ka staaride plejaad, kes on osalenud Intimissimi kampaaniates. Näiteks võib tuua näitleja Sarah Jessica Parkeri ja supermodelli Irina Shayki.

Intimissimi kampaania tekitas sel kevadel ootamatul põhjusel furoori: kui tavaliselt on põhjuseks, et näidatakse liiga palju keha, siis seekord oli Briti tabloidi Daily Maili mureks, et supermodell Gisele Bündchen oli fotodel täies rõivastuses. Seksika pesu asemel – mida võiks pesubrändilt oodata – kandis ta siidist pidžaamapükse, millega oli sobitatud erinevaid särke.

Idee on lihtne: bränd julgustas lähenema (seksikale) pesule teise nurga alt. See on miski, mis on olemas, kuid pole nähtaval. Kampaania eesmärk olevat olnud idee, et naise väline ilu on saavutatud sisemise tugevuse ja särava iseloomuga.

 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.