Disain

Disainer Terje Talpsepp viis oma kodu treileril Balti jaama, et avada seal esimene pood

Terje Talpsepp avas oma brändi Valhalla Living esimese kaupluse Balti Jaama turu kõrval treilerile tõstetud majas, mille ta kunagi endale koduks ehitas. Foto: Silvia Pärmann

Valhalla Living esimene kauplus kannab nime concept store. Millest lähtuvalt olete teinud valiku brändide hulgas, mis on paari nädala eest avatud poes müügil? 

Valhalla Living Concept Store on eelkõige Valhalla enda toodete presenteerimiseks loodud pesa ehk täna võib julgelt öelda, et maja on täis põhjamaist Valhalla disaini. Meie kontseptsioon on olla elustiilibränd, vaadata elu, kodu ja inimest kui tervikut. Tuua hingevirmaliste ning maagiliste loodusmustrite kaudu inspiratsiooni igapäevaellu.

Poes on väljas suurim valik Valhalla tooteid, mis on presenteeritud terviklikkuse printsiibist lähtuvalt. Iganädalane uus kureeritud väljapanek, ideid, kuidas kasutada Valhalla  tooteid erineval moel. Tulevikus on plaanis lisada tootevalikusse ka paar teist toredat Põhjamaadest pärit moe – ja sisustusbrändi. Põhjamaiselt karge ning väljapeetud põneva arhitektuurilise kuubiku sees peitub soe, prantslaslikult boho-meeleolus sisu.

Terje Talpsepp julgustab poe hommikupäikesega trepp-terrassile niisama istuma, kohvi jooma, jutustama või lugema minema. Poes on valik luulekogusid, mida võib meie imearmsa teenindaja käest laenuks küsida, et ennast paitada luulel ja laulul. Foto: Valhalla Living

Mis on Valhalla oma brändi arengut kõige enam inspireerinud?  

Loomulikult meie kliendid. Inimesed, kes hindavad meie panust ning tooteid ja kelle silmad suudame panna särama. Brändi arengut mõjutab ka reisimine, mille tulemusena on tekkinud visioon tulevikust. Samuti teiste toredate brändide edulood. Mind ennast isiklikult inspireerib pidev arenemise tung, uued tooted ja võimalused kasvamiseks: kuidas teha nii, et looming oleks veel terviklikum ja tootmine optimaalsem.

Kuidas sündis kaupluse maja ja kui kaua kestis “ehitus”?

Pood on ümber ehitatud suurest konteinermajast, mille kunagi disainisin ja ehitasin endale elamiseks. 

Tänaseks on maja uues kuues. Tegemist on suurima konteinermajaga, mis poeks ehitatud, sisepinda on 60 ruutmeetrit ning terrassiala sama palju juurde.

See konteiner tõsteti ühes tükis treilerile ja viidi tehasesse ümberkujundamisele. Konteinerit värviti nii seest kui väljast, paigaldati uus katus, lõhuti vanad siseseinad, ehitati uued. Insener kavandas suured astmelised terrassid oliivipuude ja rannatoolide esitlemiseks. 

Konteiner on saanud põhjamaise karge halli tooni, sisekujunduses on lisatud aktsenti boheemlaslik-prantslaslike nüanssidega. Pood transporditi oma uues kuues Balti Jaama uue uhke turu ja Depoo vahelisele alale, Telliskivi 62. Ehitus kestis üle poole aasta.

Kas nii suur müügipind tähendab ka seda, et olete laiendamas tootevalikut?

Valhalla Living tootevalik on tõepoolest pidevas arengus. Lähiajal on plaanis turule tuua Valhalla mustritega tapeedid, pannookardinad ja kosmeetikakotid. Lisaks näeb peagi ilmavalgust ka esimene keraamikasari ning Valhalla päeviku stiilis märkmikud.

Millised on seni olnud kõige populaarsemad Valhalla tooted? Aga Sinu enda lemmik?

Väga paljud püsikliendid armastavad meie aroomiteraapilisi küünlaid: tooteperekond, millest sai Valhalla kunagi alguse. Eestlaste seas on populaarsed ka erinevad kodutekstiilid ja puittooted, samuti kõige uuem tootegrupp – Valhalla kandekott.

Mina ise kasutan iga päev erinevaid kandekotte, mis on äärmiselt praktilised ja mugavad. Köögis loomulikult põlle, pajakindaid-lappe, marmorist lõikelauda. Kodus veinitates meeldivad mulle väga Valhalla geomeetrilised tammepuidust alused, mis muudavad veini joomise eriti mõnusaks ja mugavaks.

 

Eestis on täna Valhalla Livingu suurimateks edasimüüjateks Tallinna Kaubamaja, Stockmann, Les Petites Telliskivi ja Solarise kauplused, Tallinn Design House.  Lisaks arendame suure tuhinaga oma veebipoodi, et jõuda ka väljaspool Tallinna ning Eestit lõpptarbijani. Foto: Valhalla Living

 

Foto: Valhalla living