Mood

Eesti bränd DeMoog pakub meestele unikaalseid nahklipse ja aksessuaare

Foto: Ken Oja

DeMoog Design House’i brändi taga seisavad elukaaslased Meelika Tammeveski ja Lauri-Kaarel Meri. “DeMoog sai alguse täpselt aasta tagasi sügisel, kui olime minemas Lauriga viisakamale üritusele. Ülikond seljas, lemmikkingad jalas, aga sobivat lipsu härrale polnud. Nahk materjalina keerles mu peas juba aastaid ning samuti soov midagi ise oma kätega teha. Kui esimene Nu Windsori prototüüp valmis, oli selge, et oleme loonud midagi väga ilusat ja väärtuslikku – Nu Windsor aitab eristuda ja meelde jääda ning muudab paljukantud lipsu justkui uueks,” kommenteeris Tammeveski.

Nu Windsor lipsusõlm (Foto: Ken Oja)

Nu Windsor on efektne lipsusõlme aksessuaar, mis kinnitub tavalise lipsusõlme peale. Lipsusõlme on võimalik fikseerida kahes laiuses, seda vastavalt standardsete laia ja kitsa lipsu mõõtmetele. Lisaks disainielemendile on sel ka praktiline eesmärk, hoides lipsusõlm kindlalt fikseerituna.

Tammeveski sõnul on DeMoogi sihiks luua ajatut disaini. “Nahk materjalina kestab sisuliselt igavesti, samuti ei lähe kunagi moest šikk kikilips ega lipsumood. DeMoogi nahast kikid ja lipsuaksessuaarid ongi mõeldud olema ajatud, kandes edasi ehedaid härrasmehelikke väärtuseid ja seda põlvest-põlve – vanaisalt lapselapsele, isalt pojale,” lisas ta.

Ettevõtte tootevalikusse lisanduvad peagi nahast püksirihmad, traksid ja mansetinööbid.