Mood

Ehtne disainiamps: Moschino loominguline juht Jeremy Scott teeb koostööd ülipopulaarse kosmeetikabrändiga M.A.C

Foto: Unsplash

Moschino loominguline juht Jeremy Scott ja kosmeetikabränd M.A.C on löönud käed, et anda välja üks eriti efektne limiteeritud koguses kollektsioon. Toodete kujundus on seejuures inspireeritud 1980-1990-ndate muusikakandjatest, kirjutab Harper’s Bazaar.

SO EXCITED TO ANNOUNCE THAT I HAVE CREATED WITH M•A•C A BOOMBOX SHAPED EYESHADOW PALETTE CONSISTING OF 29 SHADES, A LIP PALETTE SHAPED LIKE A TAPE CASSETTE WITH A MIRROR, AND A LIL SOMETHING FOR THE CHEEKS IN THE FORM OF A CD ! THE #MACJEREMYSCOTT COLLECTION WILL BE AVAILABLE FROM FEBRUARY 8 TH 2018 AT SELECT M•A•C LOCATIONS SLIDE THROUGH TO SEE IMAGES OF THE PRODUCTS INDIVIDUALLY ➡️

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on Jan 4, 2018 at 7:23am PST

Nõnda leiab sellest makikujulise 29 toonist koosneva lauvärvipaleti, CD-kujulise ruuži ja kasetikujulise huulevärvide paleti.

Tooted jõuavad müügile veebipoodi ja valitud kohtadesse 8. veebruaril.

#maccosmetics #macjeremyscott

A post shared by The Makeup Examiner (@themakeupexaminer) on Jan 5, 2018 at 7:08am PST