Fetišitest mõjutatud Eesti bränd XAOS näitab uut kollektsiooni Pariisi moenädalal

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

XAOS viib kohale oma viimase kollektsiooni Fever tooted, mille esitlus toimus sellesuvisel Antoniuse moeetendusel koos brändi Arro Design kollektsiooniga. Nüüdseks on Fever kasvanud iseseisvaks kollektsiooniks.

Disainer Liina Adamson-Ehte sõnul ongi Pariisi moenädalal osalemise suurimaks väärtuseks see, et seitsme päeva jooksul on disaineril võimalik näost näkku suhelda nii sadade potentsiaalsete edasimüüjatega kui ka ajakirjanike ja blogijatega.

CUBE Showroom on platvorm, mis ühendab noored brändid ja edasimüüjad, nagu näiteks Tomorrowland, Loom, Darkroom ning Selfridges.

28. septembrist kuni 4. oktoobrini 2017 esitletakse CUBE Showroomis 2018. aasta kevad-suvist naistemoodi.

XAOS alustas oma teed 2015. aastal Tartu Loomemajanduskeskuse inkubatsiooniprogrammi toel. XAOS on fetiši mõjutustega nahast aksessuaaride bränd, mille tooteid võib vaadelda kui kontseptuaalset moodi või kombineerida neid oma tavarõivastega.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.