Mood

Kahe Kuldnõelaga pärjatud Eve Hanson isikliku brändi loomisest: “Peab olema teatud tüüpi tühjus, et saaks midagi uut sündida”

Disainer Eve Hanson. Foto: Peeter Rästa

Endine Ivo Nikkolo ja Iris Janvieri peadisainer ning kahe Kuldnõelaga pärjatud Eve Hanson pani aluse isiklikule brändile. Tema eesmärgiks on pakkuda kandjale mugavust ja võimalust käia samas kostüümis nii tööl kui teatris.

Millal ja kuidas sündis bränd, mis andis selleks tõuke? Kas selle loomine tuli kergesti?
Tulin omanimelise brändiga välja selle aasta juunis, ettevalmistusi alustasin aasta alguses. Olen selle loomisele mõelnud kaua, kuid varem pole aeg küps olnud, on olnud teisi väljakutseid. Peab olema teatud tüüpi tühjus, et saaks midagi uut sündida.

Eve Hansoni värske kollektsioon. Foto: Maiken Staak

Millest lähtud riiete disainimisel?
Soovin keskenduda rõivastele, mis ei oleks seotud ainult ühe hooajaga, vaid need kestaksid kauem ja neid saaks kanda erinevates eluolukordades. Oluline on, et mu rõivaid oleks lihtne kanda: tõmbad selga, lähed ja tunned end hästi. Tänapäeva kiire elutempo juures on mugavus väga oluline. Mulle on tähtis kvaliteet nii disainis, materjalis kui selles, kuidas on mu rõivad toodetud. Samuti on olulised detailid, nii rõiva sees kui väljaspool.

Millised tooted leiab hetkel kollektsioonist?
Selles on ühevärvilisest puuvillasest kangast kleite, millega sobib nii igapäevaselt ringi patseerida kui ka mõnusale õhtusele suveüritusele minna. Samuti pehmest trikookangast kleite jahedamateks suvepäevadeks. Kollektsioonile lisavad erilisust spetsiaalselt selle jaoks valminud graafikaga puuvillasest kangast pluus ja kleit. Samuti leiab T-särgi ja püksid. Sügise poole on kindlasti lisa oodata.

Eve Hansoni värske kollektsioon. Foto: Maiken Staak

Hinnaklass, müügikohad.
Hetkel on kleitide hinnaklass 140-250 eurot ja kollektsioon on saadaval e-poes evehanson.com.