Ilu

Kuus nippi, kuidas end hommikul paremini tunda

Foto: Unsplash

1. Joo vett

Vahetult pärast ärkamist on hea alustada päeva leige veega, mis paneb ainevahetuse tööle. Kui võimalik, pigista sisse ka natuke sidrunit, mis annab väikese vitamiiniannuse ja puhastab organismi.

2. Venita

Sellest on räägitud küll, kuidas hommikul tuleb kasuks ennast sirutada. Kuid paljud seda meist tegelikult ka teevad? Parem hilja kui mitte kunagi – alusta uut nädalat virgutava võimlemisega!

3. Võta külma dušši

Sooja teki alt välja tulles ei tundu see just parim tegevus, kuid see-eest äratab kõik meeled hetkega üles.

4. Toitev hommikusöök

Ega niisama öelda, et hommikusöök on päeva kõige olulisem toidukord. Soe täitsterahelbepuder marjadega või munapuder salatiga on hea algus tegusale päevale.

5. Mõtle häid mõtteid

Jaa, töömõtted hakkavad juba läbi une kummitama, kuid mõtle algavale päevale helgelt ja sisesta endale, et saad kõigega hakkama. Üks positiivne mõte võib muuta häälestuse terveks päevaks.

6. Organiseeritus

Pane järgmisel päeval vajaminevad asjad valmis juba eelneval õhtul, nagu sai kooliajalgi tehtud. Hommikul on selle võrra vähem stressi ja saad muudele tegevustele keskenduda.