Lacoste vahetas välja oma legendaarse krokodillilogo

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Prantsuse moebränd Lacoste loobus ikoonilisest krokodillilogost, aga seda heal põhjusel. Nimelt tulevad selle asemel polosärkidele kümne väljasuremisohus looma pildid. Eesmärk on tõsta teadlikkust ja päästa seeläbi ka väljasuremisõhus loomaliike.

Iga polosärki valmistatakse piiratud koguses ehk täpselt nii palju, kui palju on selle liigi esindajaid maailmas veel teadaolevalt alles jäänud. Näiteks on nimekirjas Jaava ninasarvik, Sumatra tiiger ja Burmese pruunkilpkonn. Kokku tuli müüki 1775 särki, millest kõik on Euroopas  juba välja müüdud. Mõned neist on siiski veel müügil Ameerikas. Särgi hind on 160 eurot.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.