Maailma üks suuremaid veebipoode lubas lõpetada karusnaha müümise

  • See luksuskaupade jaemüüa toetab loomade õigusi.

Foto: Vida Press

Yoox Net-a-Porteri Grupp (YNAP) jätkab suuri edusamme jätkusuutlikkuse suunas. Just hiljuti teatas rühmitus, et viljelevad karusnaha vaba poliitikat – see hõlmab kõiki karusnahka sisaldavaid esemete mitte müümist e-kaubanduse lehtedel, mille hulka kuuluvad Net-a-Porter, Porter, Yoox ja The Outnet.

Yooxi jätkusuutlikkuse juhataja Matteo James Moroni on öelnud: “Meil on tugev vastutustunne ja teame kui tähtis on anda ühiskonnale positiivne panus. Algatuslikkuse, partnerlussuhete ja uuenduslikkusega on meie eesmärgiks tegutseda katalüsaatorina selles tööstusharus. ”

Tarbijad on muutunud üha enam teadlikumaks rõivatööstuse mõjust keskkonnale. Eetiliselt ja jätkusuutlikult pärinevad ning toodetud moekollektsioonid on muutunud aina populaarsemaks. Karusnahk, mida kunagi peeti luksuse näitajaks, on muutunud vähem populaarseks, kuna klientidel on rohkem informatsiooni. Suured kaubamärgid, nagu näiteks Armani, on juba lubanud karusnahka mitte enam kasutada enda kollektsioonides.

Toetades jätkusuutlikku moodi, on Yoox Net-a-Porteri rühm heaks eeskujuks teistele e-kaubanduse saitidele, et seada loomade ja keskkonnaalased õigused prioriteetseks.

Teised kaubamärgid, kes samuti ei toeta karusnahka, on pikka aega taimetoitlane olnud Stella McCartney, Giorgio Armani ja teised tuntud kaubamärgid nagu ASOS ja Topshop. Täieliku loendi leiate aadressilt www.humanesociety.org.