Mood.ee soovitab: 7 uut Eesti brändi ja kollektsiooni, mille pärast pühapäeval disainiturule minema peaks

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

KO/JU

KO/JU on kahe tekstiilidisaineri, Kärt Ojavee ja Johanna Ulfsaki uus bränd. Turul müüvad nad limiteeritud koguse dekoratiiv-siidpatju, mis valmisid alles möödunud nädalal ning mida veel kusagil mujal näha pole saanudki. Iga padi on käsitsi värvitud.

Birgit Pählapuu pokaalikollektsioon Veranda
Äsja valmis klaasikunstnik Birgit Pählapuul šampusepokaalide kollektsioon sarjast Veranda, mis on inspireeritud kunagise Eestis tegutsenud Johannes Lorupi klaasi- ja kristallivabriku toodetest. LOE EDASI.

Birgit Pählapuu Eestis. Tooteseeria on valmistatud Martin Štefáneki töökojas Tšehhis, kus klaaside puhumine toimub käsitsi. Foto: Temuri Hingvija

 

Wuruhi.com
Wuruhi ei ole tegelikult ei toode ega kollektsioon. Wuruhi.com on ainulaadne e-pood Baltikumis, mis koondab kokku aksessuaaride disainerid Eestist, Lätist ja Leedust ning toob nende loomingu läbi meeldiva ja sisuka ostukeskkonna huvilistele üle maailma. Wuruhis on esindatud enam kui 50 Eesti, Läti ja Leedu disaineri isikupärased aksessuaarid nii meestele kui naistele. Wuruhist leiab ka moeehteid ja ehtekunstnike eksklusiivsemaid unikaalseid teoseid, mida ei paku müügiks mitte ükski teine e-pood Eestis.

Wuruhi.com asutaja Pille-Riin Aasa. Foto: Arttu Karvonen

 

SOMA Jewellery kollektsioon POP
Ehtekunstnik Sofia Hallik otsis mõnda aega vormi, mis peegeldaks kogu tänapäeva popkultuuri olemust ja selleks vormiks osutus just popkorn – null kalorit, gluteeni- ja laktoosivaba. Tal õnnestus leida imeliselt püsiv ja tugev materjal, mis imiteerib ideaalselt popkorni struktuuri. Veel enam, sellest materjalist ehted on väga kerged. Pärast 3D-printimist valmistatakse detailid hoolikalt ette ja seejärel kaetakse need käsitsi kulla või hõbedaga. Ja nii valmis POP.
LOE EDASI


Mukk

Mukk, mis tähendab murdes kena või kenakest, sai alguse farmatseudi ja kosmeetikaalase taustaga Gerda Ausi soovist luua poest saadavatele näohooldustoodetele puhatamaid alternatiive. Kõik tooted on valmistatud suure hoole ja armastusega käsitsi Saaremaal Lilbi külas, kus asub Gerda väike töötuba. Väga suurt rõhku on pandud sellele, et kõik valmiv oleks looduslik, vaba sünteetilistest säilitajatest. Valitud on parimad koostisained, mis Eesti inimese nahale ja meie kliimas kõige paremini sobivad. Mis sellel kõigel disainiga pistimist on?
Välise poole osas on enda panuse andnud Gerda tütar Sabine, kes on andnud brändile skandinaavialiku näo. Pakendite puhul on suurt rõhku pandud ka sellele, et kõik säiliks võimalikult kaua ja seda steriilses keskkonnas. Seetõttu saab sisu kätte pigistades, et ei peaks näppe kreemitopsi pistma. Pudelid on valmistatud läbipaistmatust klaasist ja PET-plastikust, et kemikaalid kuidagi armastusega valminud sisu rikkuda ei saaks.
LOE EDASI.

Genka x Tuul
Kodumaine meeste looduskosmeetikabränd Tuul ja räppar Genka annavad koos välja habeme- ja näoõli. Limiteeritud koguses valminud sidruneukalüpti lõhnaga õli sobib eriti hästi põhjamaiselt kargesse kliimasse. Genka x Tuul sidruneukalüpti habeme- ja näoõli esmaesitlus toimub Disainiturul “Jõuluks koju”, kus Genka on ise kohapeal toodet tutvustamas.
LOE EDASI.

Lilli Jahilo The Art Collectioni šokolaadid
Esmakordselt astub disainiturul “Jõuluks koju” üles moedisainer Lilli Jahilo, kes on välja tulnud täiesti uue tootesarjaga. Palavalt armastatud The Art Collection autorimustrid on leidnud tee šokolaaditahvlitele.
Pakendites sisaldub kvaliteetne käsitsi valmistatud Prantsuse kuvertüüršokolaad, mis sisaldab tavalise söögišokolaadiga võrreldes rohkem hõrku kakaovõid ja maitseb kindlasti sama peenelt kui tema looming.
LOE EDASI.

Foto: Lilian Merila/AD Helene Vetik

 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.