Kõhukotist robustsete tossudeni – kunagised suured moeröögatused on taas moes. Unusta neist saadud üledoos ja taasavasta mõni vihatud või armastatud trend. Harper’s Bazaar reastas trendid, millest pole enam pääsu.
Värvilise klaasiga prillid
See, et “Matrixist” inspireeritud prillid on vallutanud kõigi moesõprade südame, ei tohiks tulla enam üllatusena. Kuid nüüd peavad need olema ka värvilised. Sest, noh, must on ju igav.
Võimatu, et sul polnud selliseid lahtisi kingi. Kindlasti hankisid jalatsid 1990-ndate lõpus, et siis esimeste soojade ilmadega jala otsa pista. Ja nii käisid nendega terve suve. Kui sa viskasid kingad siiski ära (olgu häbist või mõistmisest, et riidekapp ei mahutagi absoluutselt kõike ära), siis nüüd on viimane aeg endale ühed hankida.
Kingad u 89 € (Nine West)
Logo
Mäletad, kuidas 2000-ndate alguses kandsid KÕIK ägedad inimesed suurte logodega riideid ja aksessuaare? See näitas, et kuulud kuhugi. Üks hetk aga muutus logo demonstreerimine pigem tabuks ja igasugused sildid-märgid kaotati kostüümidelt. Nüüd on (vale)häbi möödanik. Logo on taas moes.
See kott ei kuulu enam asjaliku turisti garderoobi, vaid kaunistab sel aastal iga fashionista kostüümi. Kui sulle hetkeks viirastub lapsepõlve väga kirju (tihtipeale loomapildiga) kõhukott, ole mureta, sa ei pea sellist hankima. Usu või mitte, aga nende valik on väga suur.