Populaarne kosmeetikabränd Smashbox jõuab lõpuks Eesti turule

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Foto: Smashbox Cosmetics Instagram

Smashbox on  jumestuskunstnike ja ilusõprade suur lemmik üle maailma, mis sai alguse 1990. aastal Los Angeleses loodud fotostuudiost nimega Smashbox Studios. Brändi rajajaks oli fotograaf Davis Factor, kes soovis jumestusega muuta modellide jume veatuks. Noh, küllap sel lihtsalt põhjusel, et hiljem peaks pilte vähem töötlema.

Smashboxi eesmärk ja moto oli siis ning on ka praegu, et igal naisel peab olema võimalus näha jalustrabav välja. Ja nende toodetega on see tõesti imelihtne. Menukate Smashboxi aluskreemi ja kontuurimiskomplektiga saavutad kauni naha, tugeva pigmendiga huulevärvidega trendika musisuu ja lauvärvikomplektidega professionaalse silmajumestuse.

Kaubamajja tulevad tooted müügile alates 20. detsembrist, kui kell 12 päeval avatakse Smashboxi nurgake pidulikult kingisaju ja jumestuskunstnike töötoaga.

https://www.instagram.com/p/Bc1Vwi6A9mh/?taken-by=kaubamaja
https://www.instagram.com/p/BcvQTA9Hlsr/?taken-by=smashboxcosmetics
https://www.instagram.com/p/BcqjZuPnClo/?taken-by=smashboxcosmetics
https://www.instagram.com/p/Bcsy0ign6UK/?taken-by=smashboxcosmetics
https://www.instagram.com/p/BcdvK_5nRRV/?taken-by=smashboxcosmetics
https://www.instagram.com/p/BcvNcs9ncdC/?taken-by=smashboxcosmetics

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.