Kiirmoe brändi Revely asutanud Leeni Uibo ja Eva Natka lubavad riideid hinnavahemikus 6-60 eurot

  • Uus Eesti naisterõivaste kiirmoebränd Revely avas oma veebipoe.

Foto: Revelystores.com

Leheküljel Revelystores.com oma veebipoe avav Revely on Eesti esimene kiirmoebränd, mis ennast ka niimoodi nimetab.

Leeni Uibo ja Eva Natka soovivad pakkuda võimalikult head valikut erinevaid tooteid ja seetõttu on oma märgiga Revely tooteid algul sortimedis pigem vähe ja veebipood müüb ka muid kaubamärke.

Uue aasta eesmärgiks on pakkuda suuremas osas ainult Revely brändi tooteid.

Erinevate toodete arv, mida Revely poest osta saab, jääb praeguses algusetapis 120 ringi. Valikus on nii mantleid, jakke, pükse, seelikuid, kampsuneid ning need kõik on brändi asutajad valinud selle järgi, et nad tunneks ennast nendes ka ise hästi.

Brändi loomiseni viis põhjus, et Eesti moedisaini saavad endale tegelikult väga vähesed lubada. Statistika järgi kulutab Eesti inimenene keskmiselt kuus riietele 22 eurot, mis teeb umbes 250 eurot aastas.

“Soovime oma veebipoega olla tarbijale lähedal ja pakkuda moekaid rõivad, mida saab endale lubada ka 250 euro eest aastas. Olenevalt hooajast ja rõivastest hakkab meie rõivaste hind olema vahemikus 6-60 eurot,” rääkis Leeni Uibo.

Uibo ja Natka toodavad ja toovad Revely veebipoe kaubad Türgist. Seni on Eesti firmad, näiteks Baltika, eelistanud toota Hiinas ja Indias. Uibo ja Natka leiavad, et  alustava väikeettevõttena on mõistlikum jääda oma sisseostuga koduturule lähemale. “Kindlasti ei ole aga Türgi meie plaanides ainuke riik kus oma tooteid toota plaanime. Türgi tundus alustuseks hea mõte sealse kanga-ja rõivatööstuse mitme sajandi vanuse ajaloo pärast ning ka kvaliteedi poolest mida nad suudavad pakkuda,” ütles Uibo.

Reely loojad lähtuvad oma sortimenti koostades seda uuendades reeglist, et suure tõenäosusega leiaks igaüks omale veebipoest alati midagi uut ja huvitavat. Uut kaupa lubavad nad lisada iga paari nädala tagant.

Foto: Revelystores.com