Rõivabränd Augusti kevadsuvi ühendab maskuliinse ja naiseliku ilu

Äratuntavalt minimalistliku käekirjaga Augusti 2018. aasta kevadsuvine kollektsioon on mõjutatud Jaapani traditsioonilisest rõivaesteetikast, mis on viimistletud lõigetes ja värvides põhjamaise lihtsusega.

Disainer Äli Kargoja ütleb, et jälgib väga trende ja proovib neid ennustada, et lahendada kollektsioon neid arvestades ja oma stiili jälgides. Kevadsuvine kollektsioon on puhta skandinaavialiku värvipaletiga, millesse lisavad värvi trendikas metsaroheline ja helesinine. See on taas kord suurepärane kombinatsioon elegantsest vabaaja riietusest ja kõrgmoest. Kollektsiooni kuulub 20 eset ja neist ühtegi ei valmi üle kümne eksemplari.

Kangastest on kasutusel orgaaniline puuvill ja popliin ning õhuline bambussiid. Samuti on laienenud selektsioon brändi jaoks edukaks saanud bambustrikotaažist ning taas võib leida Augusti kollektsioonist ka tooteid linasest kangast.

Tooted on alates ideest kuni tootmiseni on valmistatud Eestis ja isegi üks kollektsioonis kasutatud trikotaažkangas on valminud Sindis.

Lihtne ja võluv kollektsioon on müügil Augusti äsja avatud uues stuudiopoes Fahle majas ning brändi e-poes. Lisaks stuudiole ja e-poele on Augusti uus kollekstioon Eestis saadaval Reedes, disainipoes TALI, disainipoes Tallinn Design House ning Pärnus asuvas kaupluses Siluett.

Kollektsiooni hinnad jäävad vahemikku 110-300 eurot.

August on 2014. aastal loodud rõivabränd, milles ühinevad looduslikud kangad ning innovatiivne rõivadisain ning mis on pälvinud tunnustust nii kodumaiste tarbijate kui ka Eesti Moedisaini Liidu poolt. Augusti loojaks on eestlannast rõivadisainer Äli Kargoja, kes omandas moedisaini alase hariduse Pariisis Studio Berçot moekoolis. Pärast kogemust Nicolas Andreas Taralise (Pariis) ning Maison Martin Margiela (New York) ateljeedes naasis Äli 2014. aasta märtsis kodumaale, et viia ellu oma visioon kaunist rõivadisainist.