Ilu

Seitse nippi lamedama kõhu heaks

Joo rohelist teed

Maailma üheks tervislikumaks joogiks peetavat rohelist teed soovitatakse peale vereringe parandamise ning kolesterooli alandamise ka kaalu langetamiseks, sest tass mõnusat värskendavat jooki kiirendab seedimist ja täidab kõhtu. Joo seda vahetult enne einet, siis on toime mõjusam, sest söögile jääb märksa vähem ruumi.

Söö tsitruselisi

Apelsin, laim, mandariin, sidrun ja greip on väärt kraam, mida süüa niisama või lisada viilutatuna joogivette. Tsitruselistes leiduv C-vitamiin kiirendab rasvade põlemist.

Joo vett

Vesi aitab soodustab seedimist ning puhastab soolestikku. Kui tunned, et kõht on tühi, rüüpa enne näksima asumist veidi puhast vett, sest võib-olla oli sul lihtsalt janu. Kui paljas vesi ei isuta, siis siin on üks asjalik kaalualandaja maitsevee retsept.

Vaja läheb:

Vett

Värskelt riivitud ingverit

Viilutatud kurki

Viilutatud sidrunit

Värskeid piparmündilehti

Vala vesi kannu, lisa värske kraam ning jäta ööpäevaks seisma. Tarbi iga päev leigelt ning naudi saledat vöökohta.

Vürtsid aitavad

Jalapeno ja teised tšillipiprad, ka Cayenne’i pipar sisaldavad kapsaitsiini, mis kiirendab muu hulgas ainevahetust. Lisa neid näiteks veidi suvisele salatile.

Toit kaaliumirikkaks

Kaaliumil on hea omadus aidata kehal hädavajalikku vedelikku talletada, aga ka lihaseid tugevdada. Kaaliumirikkad toiduained on näiteks banaan, avokaado, mandel, jogurt, spinat ja valged oad.

Ei alkoholile

Suurem osa alkohoolseid jooke on parajad kaloripommid, mis tähendab, et iga lonksuga lisandub kõhule pisike lisagramm. Mis veel hullem, kui tarbid tühja kõhuga alkoholi, kasvab sul isu igasuguste rasvate ja kaloririkaste toitude järele.

Jaluta!

Olgu, kui sa seda ei viitsi teha, siis mine hoopis jalutama. Või võta ette mõni tegemata jäänud aiatöö, peaasi et end liigutad. Olgem ausad, ükski teine hooaeg ei paku selleks rohkem võimalusi kui suvi. Seega unusta vabandused! Füüsiline töö kiirendab ainevahetust ja parandab vereringet, teeb kõhu saledaks ja jume värskeks.