TREND | Lõhnaküünlad on uued lilled

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Calming park x H&M

Aroomiküünlad ja ruumilõhnastajad on tõusev trend olnud juba paar viimast aastat, kuid see sügis on aromaatsem kui kunagi varem. Aroomiküünal on kõige lihtsam ja soodsam võimalus sekunditega muuta ruumi meeleolu luksuslikuks ja lõõgastavaks.

“Ma usun, et lõhnaküünlad on uued lilled. Suurlinnades elevate inimeste elamispinnad on üha väiksemad. Kisa täis maailmas, kus tõstab pead uus meelsus, on lõhnaküünaldest saanud kaaslane meie kõige luksuslikumas ja rahuldavamas teekonnas – rajal rahu ning vaikuse suunas,” mõtiskleb Šveitsi küünlabärndi Calming Parki looja Olivier Rohrbach, kelle tooted jõuavad sel sügisel müügile ka Eestisse läbi H&Mi veebipoe, kus on müügil koostööprojekti H&M HOME x Calming Park raames sündinud neli erinevat küünalt.

Küünlavalik on täienenud aga kõikidel brändidel, mis ruumide lõhnastamisega tegelevad. Katseta kodus sügisõhtutesse luksuse toomiseks näiteks neid:

H&M HOME x Calming Park lõhnad Cedar Lounge, Green Terrace, Fig Tree ja Cinnamon Dream on loodud sur mesure meetodil parfüümiekspert Marie Duchêne’i poolt Grasse’i regioonis Prantsusmaal ja toodetud lähedalasuvas Cabris’ külas. Hind 19,99 €.

Kodumaise tootja Joiki uusim lõhn on üllatavalt kevadine ja kannabki nime Pimavera. See on värske ja õhuline aroom, kus õrnade kevadlillede lõhna looritab värske tsitrusearoom ning põhjanootides on tunda kergelt puidust ning puuviljast puudutust. Hind 7,90 €.


Lõhnaküünal Gimme a Break. Käsitööna valminud küünal juures on kasutatud ainult orgaanilisi vahasid ja lõhnavaid ürte. Tootja on Rootsi bränd Hing organics, mille asutaja on eestlanna Sofia Grödahl. Eestis müüb Kaubamaja. Hind 18,99 €.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.