Ilu

Tselluliidile tuld lihtsate tõdedega!

Vida Press

Umbes 80–90% naistest peavad tselluliidiga lõputut võitlust. Kui koledad lohukesed ja mügarikud ehk ladestunud rasvad on juba ilmunud kas reitele, tuharatele või puusadele, siis päris lahti sellest nuhtlusest ei pruugigi enam saada. Küll aga aitab usin kodutöö apelsinikoorenaha väljanägemist tuntavalt parandada.

Koori, masseeri, mähi

Tee kodus regulaarselt erinevaid hoolitsusi. Kasuta selleks näiteks kohvipuru, sest kofeiin aitab väljutada mürke, trimmida ning salendada.

*Masseeri ja hõõru apelsinikoorenahka vee ja švammiga, kuni nahk läheb punakaks ning soojaks. Võta vereringe elavdamiseks kohvipaks ning masseeri ringjate liigutustega nahale.

*Mähise tarbeks hõõru tselluliidile sooja kohvipaksu. Mähi toidukile ümber probleemse piirkonna ja lase umbes 10–15 minutit toimida. Pese maha. Nahk tundub pärast pesemist rohkem pingul ning mõnusalt beebipehme.

*Koorija valmistamiseks sega kokku kohvipuru, meresool või pruun suhkur ning lisa juurde sulatatud kookosõli, kuni saad tulemuseks mõnusalt tihke pasta. Kanna ringjate liigutustega umbes 5 minutiks nahale ja seejärel loputa sooja veega maha. Et tulemust veelgi rõhutada, võib nahka enne koorimist kuivharjata.

Kuivharjamine toimib

Kuivharjamine on teada-tuntud tselluliidi vaenlane, sest on suureks abiks surnud naharakkude eemaldamisel, vereringe parandamisel ning lümfisüsteemi ergutamisel. Selleks tuleb valida tugev, naturaalsest materjalist harjastega hari. Harjamist alustatakse jalataldadest, liikudes suunaga ülespoole. Nähtavaid tulemusi paari korraga kindlasti ei saavuta ning võtmesõnaks on kuivharjamist tehes järjekindlus ja usin töö. Harjata tuleb iga päev vähemalt viis minutit ja nii paar kuud järjest. 

Tselluliidivastased kreemid

Kaubandus lausa uputab erinevate kreemide-geelide-õlide pakkumistest, mis lubavad imekombel apelsinikoorenahale üks-null teha. Muidugi ei ole tegemist mingite imeravimitega ning kindlasti ei saa vaid kreemitades tselluliidist täielikult lahti. Küll aga kaasneb kreemitamisega aktiivne naha massaaž, olles omakorda abiks vereringe elustamisel, mis on tselluliidiga võitlemisel ülioluline samm.

Kükitamine on tõhus trenn

Lihaskoe toonuse tõstmine on tselluliidivastases hoolduse väga tähtis. Kükid, trepist liikumine, väljaasted – võta need kõik igapäevasesse treeningplaani. Tselluliidile on mõjus näiteks poolkükk, mille puhul täitsa alla välja ei istuta. Algaja võiks teha 15 kükki, 3 seeriat järjest. Kord nädalas kükitamisest siiski ei piisa, trenni peab tegema üle päeva. Lisaks tegema kiirkõndi, jooksma või rattaga sõitma.

Kontuuri omale keha

Kui miski ikkagi ei aita, tekita illusioon saledamast kehast kontuurimise abiga. Pruun keha mõjub nagunii saledamana, kuid kui tooni anda õigetesse piirkondadesse, tundub ka tselluliit väiksem probleem. Kanna esimene kiht isepruunistajat tuharatele, reitele või kus muhklik nahk kipub enam muret valmistama. Lase kuivada ning alles siis kreemita teise korraga üle terve keha.

Ikka see vesi

Liiter vett päevas ei ole niisama soovitus suusoojaks. Toasoe, gaasita vesi kiirendab ainevahetust, viib kehast jääkaineid välja, hoiab naha niisutatu ning nooruslikuna.

Sokid jalast

Kitsa kummiga sokid, sukad, aluspesu mõjuvad žgutina ümber keha, takistades lümfi liikumist ning soodustades jääkainete kuhjumist. Lisaks jätavad nahale koledaid rante!

 

 

Märksõnad: , , ,