Üks moodus, kuidas süüa magusat ja hoida samal ajal figuuri

  • Kas teadsid, et sa ei pea endale magusat täiesti ära keelama? Vali lihtsalt maiustamiseks õige aeg.

Foto: Unsplash

Oi, kui palju kiusatusi vahel on: küll jagatakse sünnipäeva puhul kooki või tuuakse kontorisse šokolaadi. Seda kõike peab sööma, sest  keeldumine oleks ju ebaviisakas … Kuigi sa tead, et päris nii see pole, ei saa endale alati kõike keelata. Ja kui isu tuleb peale, pead olema lihtsalt kaval.

Nimelt on teadlased selgeks teinud, et magusat ei tohi kunagi süüa tühja kõhuga. Muidugi tead sa seda juba lasteaiast saati, kuid see kipub ununema, kui nälg on suur ja šokolaadibatoonike vaatab poes nii igatsevalt otsa.

Kui soovid maiustada, siis söö enne liha koos tervislike rasvadega, näiteks avokaadoga, või salatit oliiviõli, pähklite ja seemnetega. Niiviisi hoiad suhkrutaset stabiilsena. Kui esimese asjana šokolaadi järele haaraksid, siis oleks insuliinitase sekundiga laes ja järgmisel juba tagasi nullis. Mis, muide, on üheks põhjuseks, kui kipud pärast lõunat väsinud olema.

Teadlased on selgeks teinud, et kõrge veresuhkur põhjustab rasvumist ja teise tüübi diabeeti. Seevastu imendub täis kõhuga suhkur vereringesse järk-järgult, hoides nii ka suhkrutaseme normaalsena.

Järelikult tuleta järgmine kord, kui keegi kommi pakub, teada-tuntud tarkused meelde.