Uus Eesti nahabränd Lisette-Maria tuletab inimestele meelde, kui ilusad nad on

  • Eelmise aasta sügisel lõi disainer Lisette-Maria Puhalainen oma brändi Lisette-Maria, mis disainib ja toodab nahast aksessuaare.

Millal enda brändi lõid ja miks?
Olen nahakunstiga tegelenud 2010. aastast saadik. Tänu igakülgselt toetavale perekonnale olen teadlikult sinna poole liikunud juba kaua. Pärast ülikooli lõpetamist ja praktikat välismaal sai loodud bränd Lisette-Maria.

Mis eristab sind teistest konkurentidest?
Ma olen pikalt tegelenud vaimse enesearenguga, et õppida ennast tingimusteta armastama sellisena, nagu olen. Seda teed käies avastasin, et suur osa inimesi ei ole endaga täielikult rahul, ei väärtusta ennast piisavalt ja unustavad märgata, kui imeline elu tegelikult on. Lisaks kajastab ka meedia väga palju negatiivset, mis muudab olukorda hullemaks. Kõigest sellest ajendatuna hakkasin looma aksessuaare, millel on lisaväärtus. Nimelt on igal tootel peal positiivne sõnum (näiteks: oled kaunis, puhke õide, rõõmu täis), et anda emotsioon koti omanikule ja ka sõnumit märkavale juhuslikule möödujale.

Mitu toodet ja mis tooted sinu kollektsioonides on?
Suurematest kottidest on valikus seljakott, üleõlakott ja kosmeetikakott. Lisaks väiksemad tooted, nagu võtmehoidja, käepael, kaarditasku. Lähitulevikus on lisandumas ka uusi tooteid.

Kust sinu loominut osta saab ja mis hinnaga?
Hetkel leiab mu tooteid Pärnu poest Siluett ja Tallinnast Krunnipea butiigist, aga suve algusest juba rohkematest disainipoodidest. Ka e-pood on peagi valmimas. Alati võib minuga sotsiaalmeedia vahendusel ühendust võtta (lisettemaria.ee, www.instagram.com/lisettemarialeather/) ja võimalus on ka külastada Telliskivis asuvat stuudiot, et tooteid ning nahku ise katsuda.

Seljakoti hind on 330 eurot, õlakott 260 eurot ja kosmeetikakott maksab 130 eurot . Väiksemate toodete hinnad jäävad 12-21 euro vahele.