Mood

Järgmine kiirmoehiiglane jõudis Eestisse: Uniqlo veebipood on eestlastele avatud

Jaapanist pärit kiirmoehiiglane Uniqlo, mis konkureerib mujal maailmas Zara ja H&Miga, on märkamatult avanud oma veebipoe ka Eestis. Juba vähem kui nädala pärast tuleb seal müügile erikollektsioon Briti disainerilt Jonathan Andersonilt.

Maailmas enam kui 2000 poodi opereeriv Uniqlo erineb Zarast ja H&Mist sellega, et keskendub Jaapanis populaarsele minimalistlikule stiilile. Soodsaima T-särgi hind jääb poes alla kümne euro, meriinovillast õhukese kampsiku eest tuleb tasuda 29,90 ja teksapaar maksab kampaaniavälisel ajal 39,90 eurot. Saatmiskulu Eestisse on 9,95 eurot ja kaup jõuab kohale kolme kuni viie tööpäevaga (kolm eurot kallim ekspressteenus vähendab kohaletoomisaja ühele-kahele tööpäevale).

Praktiliste ja lihtsate rõivaste kõrval on Uniqlo valikus ka mõned eriilmelisemad koostööprojektid:

Uniqlo U on kollektsioon, mis sünnib Pariisis endise Hermèsi loovjuhi Christophe Lemaire juhtimisel.

Inès de La Fressange on moeikoon ja endine prantsuse modell, kelle omanimeline kollektsioon pakub kandjale Prantsuse šikki moodi.

Marimekko kollektsioonis on kasutusel Soome disainerite jõulised mustrid.

Uniqlo T-särgipoes ilmub igal aastal kümneid koostööprojekte, kus on särkide kujundamiseks kasutatud illustratsioone Disney tegelastest kuni moodsa kunsti teosteni.

JW Anderson on Põhja-Iiri disaineri Jonathan Andersoni 2008. aastal asutatud kaubamärk. Anderson on ka Loewe moemaja loovjuht, kuid nende kahe üsna krõbedate hindadega kaubamärgi kõrval teeb ta kaks korda aastas erikollektsiooni Uniqlole.

Andersoni selle aasta kevadsuvine erikollektsioon ilmub 12. märtsil, esimest korda on kollektsioonis ka lasteriided.

JW Andersoni ja Uniqlo ühiskollektsioon.Tootja foto.

Uniqlo ennetab Eesti e-poe avamisega mitmete H&Mi gruppi kuuluvate kaubamärkide siia jõudmist. Kuuldavasti peaks sel kevadel veebis avanema Eesti poodlejatele nii COS, Monki, Weekday, & Other Stories, Cheap Monday kui ka Arket.