Ilu

Viis nõuannet, kuidas alustada sügisel trenniga (kui sa pole seda miljon aastat teinud)

Foto: Unsplash

Kui suvel oli palav ja puhkus ning möödunud kevadel-talvel külm (ja kass vajas paitamist), siis nüüd on viimane aeg taas trenni minna. DanceAct Tantsustuudio juht ja treener Georg Kodusaar toob välja viis nõksu, kuidas teha seda nii, et kõik sujuks võimalikult valutult.

DanceAct Tantsustuudio juht ja treener Georg Kodusaar. Foto: Mardo Männimägi
  • Mõtle, mis trenni sulle päriselt meeldiks teha. Pole mõtet sundida ennast nürilt tegelema millegagi, mis sulle tegelikult midagi ei paku – või veel hullem, käib närvidele. Trenn peab lisaks füüsilisele poolele pakkuma ka emotsionaalset laengut. Mina soovitan ühe variandina tantsimist. Eriti DanceAct Tantsustuudio bailatino trenne, sest selles on need kaks poolt ühendatud.
  • Registreeru trenni ja mine kohale! Karta pole vaja, sest heas klubis ja stuudios ootavad sind alati professionaalsed supertoredad treenerid ning mõnus vaib.
  • Planeeri aega nii, et saaksid lubada endale kaks korda nädalas trennis käimist. Mis tahes treeningu puhul mängib väga suurt rolli järjepidevus. Nii tulevad tulemused ja nõnda naudid sa seda tõeliselt.
  • Foto: Unsplash
    • Ära otsi ettekäändeid, miks mitte trenni minna, á la “aega pole”, “tööl on kiire”, “pean kassiga mängima” jne. Otsi parem võimalusi, et whatever it takes (midaiganes pead selleks tegema ingl), minna trenni, kui oled seda planeerinud. Ma garanteerin, pärast on väga hea enesetunne.
    • Kui sa ei näe kohe pärast esimest kuu tulemusi või trenn tundub raske, ära löö käega. Me kõik vajame aega. Tulemused on visad tulema, kuid nad tulevad, kui oled järjepidev. See on kindel. Aja möödudes paned mingi hetk tähele, et oled teinud tublit progressi. Ja siis algabki parim osa trennielust.