Kõik sai alguse Toku brändijuhi Kristiina Tootsi sõnutsi sellest, kui Triinu Pungits pääses Londoni moenädalale, et näidata seal oma kollektsiooni “Ehem”. Nimelt pidavat olema moekunstnikel, kes ei tegele jalatsidisainiga, tihti probleem sellega, et ei leia sõu kasutamiseks õigeid jalatseid.
“Suurte ja tuntud brändide omi ei tohi kasutada, kui selleks pole luba antud – ja seda saada pole lihtne, võib-olla isegi võimatu. Seetõttu peavad disainerid ise jalatseid tuunima, et need poleks äratuntavad.”

Selle asemel pöördus Triinu Toku poole ja bränd oli kohe nõus, niimoodi on võimalik jääda edasimüüjatele silma. Seejuures ei panustata enam ainuüksi sellele, et keegi kohalolijatest märkab sõul tooteid, vaid rõhutatakse ka sotsiaalmeediale. “Moemaailmas algavad Instagramis paljud tutvused ja tehingud. Kui seal jagada õigel ajal õige hashtag’iga postitust ja see jääb silma õigele inimesele silma, siis on see õnn,” räägib Kristiina.